joi, noiembrie 13, 2014

A patra zi la mare

    A venit toamna, in curand e iarna si eu rasfoiesc fotografii din concedii calduroase. A trecut ceva timp de cand am fost prin locurile astea si deja fac eforturi pentru a-mi aminti numele lor. 
    In noaptea ce a urmat zilei cu croaziera ne-a vizitat o furtuna. Una serioasa cu fulgere ce luminau camera si traznete ce-au zguduit ferestrele. Copiii au dormit ca niste prunci ce se aflau :). Ca urmare, dimineata plaja era uda si neatragatoare asa ca am profitat de moment si am propus o mica excursie catre Toroni cu opriri pe unde ne-o place mai mult.
    Prima oprire, pentru cafea si inghetata, a fost Taverna Panorama - Kalamitsi. Marele lor defect: nu aveau pisici.

degustarile

privelistea

terasa
    Apoi ne-am oprit pe plaja din Toroni care n-are nisip ci mii de pietricele mici si fine si care nu e tocmai potrivita pentru copiii mici pentru ca e adanca de cum intri in ea. Baietii au fost nemultumiti de interdictia de a se indeparta de mal.
    De mancat am mancat la terasa Leon, unde nu prea am facut poze fiind prea ocupati sa mancam, dar sunt foarte prietenosi cu copiii (au si un loc de joaca amenajat cu topogane si casute si chiar nisip) si au mancare foarte buna la preturi accesibile.

    Apoi am cautat plaja Tristinika (doar pentru ca ne placea cum suna numele) si am gasit plaja izolata a unui camping unde Ana a tras un pui de somn sub un cort improvizat din stuf si prosoape.

    Seara, in drum spre casa, ne-am oprit sa vedem si plaja Kalamitsi care are un ameste ciudat de nisip si pietricele.


Sithonia, 7 august 2014

Prima zi
A doua zi
A treia zi - croaziera I
A treia zi - croaziera II

3 comentarii:

  1. Nu prea îmi plac plajele cu nisip și pietricele, în schimb îmi place că ați fost în largul vostru, nefiind aglomerație. Bănuiesc că v-ați simțit bine și mă bucur mult pentru voi, o familie atât de frumoasă.
    În altă ordine de idei sau off topic, cum se zice pe net. Te rog frumos să-mi spui cum reușești să faci aceste galerii de imagini, aceste colaje. Eu am apelat de curând la Picasa, dar nu sunt mulțumită. Ori nu știu eu încă să folosesc ori posibilitățile lor sunt reduse. Mulțumesc anticipat, Maria !

    Să aveți zile frumoase mereu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ne-am simtit in largul nostru si ne-am simtit foarte bine, in ciuda lipsei nisipului care a impiedicat ridicarea de castele indraznete. Dar copiii s-au ingropat in pietricele si au sapat transee inselatoare. Plaja e foarte frumoasa pentru ca pietricelele sunt foarte fine si nu te lovesc cand calci pe ele si, desi le-au intrat copiilor in slipi (aveau cam jumatate de kg fiecare) nu s-a plans nici unul ca il deranjeaza ceva.

    Off topic: Picasa are doar 2-3 functionalitati de baza si imi genereaza mai mult frustrari. Il folosesc cateodata la colajele cu multe fotografii, unde nu prea se intelege nimic din pozele individuale, dar genereaza o idee de ansamblu. :) Pentru ca sa poti aranja cum vrei si mai multe optiuni ai nevoie de un program de editare foto: photoshop, ACD System, GIMP, ...
    Smilebox are o aplicatie care are destul de multe template-uri usor de folosit - si are o componenta free destul de utila (am invatat multe de la designurile lor).

    RăspundețiȘtergere